Knypol - W co ty grasz?! Cz. 1 - Dla dzieci ;)

Zaczynam tworzyć serię zestawień gier, z którymi miałem przyjemność się "spotkać". Będę pisać o tym w co grałem, w co gram, w którą grę będę grać mimo upływu lat, w co warto zagrać według mnie rzecz jasna. Zestawienia te będą dzielone na kategorię typu: RPG, logiczne, strzelanki etc. Do każdego tytułu napiszę krótką recenzje / moje odczucia z gry. Jestem tego świadomy, że gry które spodobały się mojej osobie, nie koniecznie muszą Wam się spodobać. Są to opinie subiektywne, z którymi oczywiście nie będziecie musieli się zgadzać.
Zaczynamy!
Na pierwszy ogień poleci coś czemu nikt nie jest w stanie się oprzeć  - gry dla dzieci!





Bądźmy ze sobą szczerzy, kto chociaż raz nie zagrał w grę np. serii LEGO ?
No własnie, nie mówi się o tym otwarcie, ale przy nich się dobrze bawimy, a będziemy się jeszcze lepiej bawić jeśli obok nas będą znajomi, przyjaciele.


Rozpocznę od gry, która niedawno wpadła w moje ręce, nowa tutaj o "Plants vs Zombies GW2". Gra studia PopCap w komiczny sposób przenosi nas w świat wojny między roślinkami a zombiakami oprawa graficzna w kreskówkowym, zabawnym, klimacie.
Mamy możliwość wyboru po której stronie staniemy. Do dyspozycji mamy 6 postaci, każda różni się wyglądem , który można spersonalizować oraz zdolnościami. Tryb gry jest nam dobrze znany z części pierwszej, jedną z nich jest obrona bazy czyli ogródka z roślinkami, które chętnie zjadane są przez zombie ;) Zdecydowanie polecam.
Ten tryb przeznaczony jest dla 1, 2, 3, a nawet 4 graczy, jednak na jednej konsoli mogą zagrać tylko 2 osoby - zalecam grę na dużym telewizorze ze względu na podział poziomy ekranu.
Drugi z trybów to typowy TeamDeathMatch przeznaczony dla 24 graczy - która drużyna zabije szybciej odpowiednią liczbę przeciwników - wygrywa.
Dobra zabawa gwarantowana! ;D


Szmatkoszkrabki czekają na ciebie w kreatywnym świecie Imagisfery ! - czyli moja druga propozycja na udany wieczór z rodziną lub z przyjaciółmi to LittleBigPlanet 3.  Do tego tytułu z początku nie podchodziłem poważnie sądząc, że ten tytuł przeznaczony jest dla najmłodszych odbiorców. Szybko zmieniłem zdanie gdy otrzymałem ją w prezencie od narzeczonej i zagrałem. O ile posiadacie maszynkę od Sony, to zapewne słyszeliście, bądz graliście już w ten tytuł. Gra, która dysponuje własnym wątkiem fabularnym, przenosi nas na planetę Bunkum. Planeta staje przed ogromnym zagrożeniem ze strony trzech potężnych tytanów. Z odsieczą przybywają Sackboy, Toggle, OddSock i Swoop! Czwórka przyjaciół łączy siły by sprostać siłom tytanów. Gra, w którą możemy eksplorować w czwórkę jednocześnie na jednej konsoli tzn. że jeżeli posiadamy 4 pady to nikt na kanapie nie będzie się nudził, co najważniejsze nie będzie się śmiał tylko z ciebie ;)
Mimo, że jest to gra dla dzieciaków, to nie należy do najłatwiejszych, jeżeli dodamy to, że gramy w czwórkę kiedy nie trudno o pomyłkę, która postać jest nasza. Oprócz trybu fabularnego posiadamy kreator do tworzenia własnych mini-gier, poziomów, planet, a po podłączeniu do sieci internetowej możemy udostępniać nasze dzieła i pobierać twory innych członków IMAGISFERY! To jest gra, która nigdy się nie kończy, bo nasza wyobraźnia nie zna granic!


Trzecim klockiem... yyy tzn. grą, a może serią gier? Z resztą nie ważne z jakim tytułem się spotkacie z dopiskiem LEGO zabawa wygląda podobnie, podobnie klockowo, logicznie, zabawnie. W serii gdzie różni się jedynie opowieść i postacie, bo schemat gry i sterowanie pozostaje takie same. Mimo tego, że różnice między częściami są niewielkie, a jednak każda z tych zręcznościówek cieszy analogiczny sposób. Jeżeli zastanawiacie się, którą część wybrać to w ciemno możecie brać tą bliższą naszemu sercu... bądź pierwszą lepszą ;)

Na początku zaczynam skromnie, ale z czasem biblioteka gier będzie się powiększać!
Pozdro!
Siema, cześć

Komentarze